اعمال قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (۱ مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درس دانش آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳) یک میلیون تومان متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان کشوری واریز می‌شود، اما برای بازنشستگان تامین اجتماعی، نه (یکم مرداد ۱۴۰۳) چند راهکار مناسب برای تحمل راحت گرمای شدید این روز‌ها تصادف دو خودرو سنگین در بزرگراه مشهد _ باغچه یک کشته برجای گذاشت (یکم مرداد ۱۴۰۳) تب، سردرد و بدن درد مهمترین علائم بیماری تب دنگی است چه عواملی زمینه‌ساز انسداد سینوس‌ها و ایجاد بیماری سینوزیت می‌شوند؟ فعالیت ۹۵ خانه نگهداری از فرزندان بی‌سرپرست در خراسان رضوی افزایش ۱۹ درصدی بارندگی‌ها در کشور نسبت به سال آبی گذشته اعترافات قاتل سنگدل به قتل نگهبان گاراژ با ضربات سنگ دستگیری فالگیر شیطان‌صفت به جرم آزار و اذیت زن جوان دستگیری متهم به قتل مسلحانه مدیرعامل شرکت ساختمانی در سهروردی پنج کشته و سه مصدوم بر اثر حادثه رانندگی در لرستان+تصویر (۳۱ تیر ۱۴۰۳) قاپ‌زن‌های حرفه‌ای با شلیک پلیس تسلیم شدند دستگیری دو قاچاقچی حرفه‌ای| قاچاق موادمخدر با تاکسی جنایت خونین مرد خشمگین بر سر گرفتن حضانت فرزند
سرخط خبرها

دستگیری ۲ مامور قلابی پلیس در مشهد

  • کد خبر: ۲۳۲۹۷۹
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
دستگیری ۲ مامور قلابی پلیس در مشهد
جانشین فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۲ متهم به اخاذی در پوشش مأمور با تلاش مأموران کلانتری پنجتن خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمد چراغ از مشهدتشریح جزئیات بیشتر خبر اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره اخاذی شبانه از شهروندان توسط سرنشینان یک دستگاه سواری تیبا پلاک مخدوش در محدوده محله پنجتن، پی گیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری معراج با بررسی اظهارات مالباختگان و بدست آوردن مشخصات ظاهری متهمان تحقیقات میدانی خود را با گشت زنی در مناطق آسیب پذیر آغاز کردند.

چراغ تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا این‌که حوالی شب گذشته یکی از تیم‌های پیشگیری انتظامی متهمان را در حال پرسه‌زنی در یکی از خیابان‌های حوزه استحفاظی مشاهده و در اقدامی غافلگیرانه وارد عمل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: مأموران انتظامی در این عملیات ضمن دستگیری راننده و سرنشین در بازرسی از خودرو؛ ۲ قبضه کلت کمری و ۱۶ فشنگ جنگی کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در بازجوئی‌های به عمل آمده و مواجهه با تعدادی از مالباختگان به ۶ فقره اخاذی از شهروندان اعتراف کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->